Wednesday, February 15, 2023

Čas milosti


 

Čas mi stiže, razdoblje je pokore i jada,

duša se pepeli i u kostrijeti priprema

da Te traži, moli kao nikada do sada,

da o Tvome dolasku nikada ne drijema.



Znaš da volim noći, dane kad se vraćaš

svome stadu, površnosti vjerna svijeta

za kojega sve račune Ti još uvijek plaćaš,

mada mi smo tvrdovrata svi mentaliteta.



Kad bi u to srce tvrdo, kao ponoć šturo

ušla samo jedna zraka, Bože, Tvoja!

Molim svakim časom i kajem se svakom urom

da Ti mogu pripovijedati sve nevolje bez broja.



Ti mi svojim Duhom stvaraš o meni tu svijest

strpljivo me čekaš da Ti progovorim

i da tako razaberem svaku vijest,

da zbog Tebe svaku spoznaju prozborim.



Isuse, Ti svaku misao mi dobro znaš,

ali ja sam ona koja mora razderati srce

da poteku riječi što mi nose spas,

da natopiš milošću mi suho srče.

15.02.2023. 03:14


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts