Saturday, February 18, 2023

Ti si Bog moj


 

Nedjelja je Uskrs ljubavi što stiže

prostranim tim anđeoskim poljanama,

Srcem zbog čijih me otkucaja grize

svaki zaborav u suznim dolinama.



I ne odvajam se, često ruke stisnem

da mi milosrdne kapi ne promaknu.

I na spomen Krvi dušom k Tebi vrisnem

da me blagoslovi, Janje, Ti dotaknu.



Blago pozvanima, a ja čeznem više svijesti,

tražim srce djeteta, dušu od bjeline.

Hvalim Tebe što Te mogu uvijek sresti

jer sam čestica Ti nebeske cjeline.



Ako nisam, ipak mi je svakidašnji Kruh

Tvoja volja, moje molitve i naši razgovori.

Savjeti i čuda, uslišanja putuju kroz duh;

s Tobom, Isuse, sam baklja koja gori



za sva obećanja, aspiracije i nade.

Načini od mene nekoga tko vrijedi;

smiluj mi se i učvrsti moje životne balade,

oblikuj mi stope da Te bolje slijedim.

18.02.2023. 21:33





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts