Wednesday, February 22, 2023

Čaša Muke Isusove


 

Ostavljaš me tvrdoj ledini

gdje mi nema brijega

da se nađem na sredini

u tom času Tvoga bijega.



A bilo je prilika kada si me znao,

imali smo zajedničku čašu,

više puta si me milom zvao.

A sada si napustio muku našu.



Ostavio mene, svoju, blaženu,

pohitao ka izgubljenoj duši

koja ima muku, vrlo traženu.

Treba Tebe da se ne osuši.



Tako okupljaš Ti svoja stada,

tako načinio si svoj puk.

Nevolja se bere dok je mlada,

uzima se dok još napeti je luk.



Tko iz muka svikne posluhu,

taj Te za sve izgubljene moli.

Uvijek ima puno mjesta Duhu,

uvijek ima netko tko nekoga voli.



Ostavljaš me sigurnu, Isuse, u srcu

gdje si se nastanio za vijeke.

Sad pronađi duše koje su u grču,

sa sobom ponesi mene preko iste rijeke.



Tako je za teških noći, svijetlih zora dana

kad se narod okupi u uskrsnuću

jer Tebe će, Kriste, naći usred svojih rana

gdje nas uvijek čekaš u ganuću.

22.02.2023. 23:36



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts