Friday, February 17, 2023

Davne obale



Znam, uvijek si tu

i mir u meni vlada.

Živim Tvoju divotu

u središtu grada



koji tako je daleko

sada od mene.

A tamo, prijeko,

nema ni sjene.



Lice Ti svijetli

za naraštaje;

tihi su vjetri

i lahor nastaje.



Vrtovi šetnje,

mirina i muk.

Pjevice ljetne

i ljiljana struk.



Sjećam se uzora

djetinjstva svoga.

Bez ikakva ukora

junakinje sloga;



marljive žene,

tihe, a slavne.

Kao od pjene

obale davne.



Budiš mi sjet

maštovitih sati,

a veliki svijet

neće još stati.



Zato me nađe,

za dušu svoju,

i pusti mi lađe

za ljubav moju,



da k sebi se vratim

radi odgovora,

da poziv Tvoj pratim

kroz brda i mora.



I tako smo slični,

o, Bože moj;

dlanovi vični

za nespokoj.



Ti si kao ja,

a ja sam Ti.

Ta je melodija

iz naše vječnosti.

17.02.2023. 20:48





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts