Tuesday, February 21, 2023

Srce noći


 

Hvala Ti što me čuvaš, moj Isuse,

tako postojano Ti u srcu mome stanuješ.

Grešnik sam i kada vjerujem Ti sve,

ali Ti se meni kao dijete uvijek raduješ.



Neopisive su Tvoje ceste, staze bliske,

nevjericom puniš neprekidno život moj.

Otvaraš mi dušu, uske prolaze i niske,

da do mene stigne svaki pogled Tvoj.



Kakvom si me samo strpljivošću čekao

svih tih godina, prekrivenih velom;

kao najdraže Ti blago konačno me stekao

da se odazovem radi mira mom životu cijelom.



U svim mojim grijesima i rascjepima,

Ti mi se podlažeš poput čvrsta mosta;

i provalije mi puniš gustim nasipima

da ozdravi duh mi što osjetljiv posta



svakom pozivu i svakoj Tvojoj riječi.

Izobiljem samo jednog Tvoga slavna slova

hraniš mene najfinijom mednom mliječi

i obasipaš me obećanjem slatkih okova.



Samo Ti, Gospodine, poznaš srca ljudi,

samo Ti nas učiš ljubavi, razboritosti.

Samo poziv Tvoj nas zauvijek probudi,

i uskrisuje nam dušu, pamet i sve kosti.



Sve si staze mi uredio za sreću i za okrepu,

milošću me uzeo na nebo kao narod svoj.

Dao si mi izobilje razna blaga, zemlju lijepu,

opojnoga pića, vode žive, samog sebe, Bože moj!

21.02.2023. 01:21

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts