Monday, November 9, 2015

Radost susreta



Činjenica da su nas roditelji donijeli na ovaj svijet nije nam jamčevina da smo iskusili već u majčinoj utrobi i pod majčinim srcem onu ljubav i radost u susretu s drugim ljudima kakvu nam dočarava “čedo u Elizabetinoj utrobi”, Ivan Krstitelj, koje je “zaigralo” od radosti pri susretu s Marijom jer Ivan je tek tada zaigrao kada je naišla Bogorodica u blagoslovljenom stanju nakon začeća Isusa, Gospodina po Duhu Svetom, a prije toga Ivan je Krstitelj morao iskusiti nevjeru vlastitoga oca zemaljskoga.
Koliko ima očeva na svijetu koji ne znaju uopće za svoje dijete pod majčinim srcem, a koliko tek ima parova koji začinju dijete i razgovaraju o abortusu ili se svađaju! Koliko je majki u velikoj dvojbi o tome kako će i da li će donijeti svoje čedo na svijet!
Ipak se mnoga djeca rađaju. No, to nam nije jamčevina da smo naučili radost susreta s drugim ljudima nego kao što je Ivan Krstitelj zaigrao od radosti u Elizabetinoj utrobi kada je susreo Mariju, tako i čovjek nauči doživjeti radost tek kada dočeka Isusa, Gospodina pod srcem Njegove Majke.

Isuse, da me nisi ljubio, ne bih se rodila.
Da mi nisi tumačio u mojoj samoći sve što sam željela saznati kao dijete, ne bih naučila čitati između redova, razumijeti stanje likova iz romana koji bijahu svakojaki, plakati i smijati se s njima, kontrolirati svoje emocije pri izlasku u društvo u kojemu vladaju mediji i prepirke, natjecanja i osude.
Da me nisi bacio u svijet duboke duševnosti u samoći i velike sabranosti i povučenosti pred ljudima, ne bih nikada pronašla put do Tvoje ljubavi, do Tvojih riječi i do Tvoje zabačene obitelji, odbjegle u Egipat nakon ukaza o pokolju nevine dječice; ne bih nikada naučila molitvu Gospodnju, slušati i moliti Očenaš pa onda i živjeti u skladu sa samom sobom.
U moru silnih i neprekidnih predbacivanja, izrugivanja i osuda našla sam novi život za sebe, dobila sam od Tebe snagu za vječno praštanje.
Od silne zahvalnosti željela sam lutati onim istim svijetom iz kojega si me izvukao, osjećajući se nedostojnom sve veće Tvoje blizine. Da me Ti toliko strpljivo ne zoveš, ne bih Ti se znala vratiti. 09.11.2015. 22:35

VIDI LINK




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts