Sunday, November 8, 2015

Kako šutjeti


Evo, šutim, nestala sam s pozornice,
a zajedno sa mnom i moja psihoza.
Dolaze vremena posta i slavlja zornice,
to je sada život moj, i stav, i poza.

Evo, šutim jer se čeznem zavjetovati,
sada, kad sam skrenula od svijeta.
Nitko mene sad ne mora savjetovati,
savjet ovaj darovala mi je Knjiga Sveta.

Evo, šutim i osluškujem tišinu Božjega glasa
jer Bog uvijek tad utihne kada čovjek odlučuje.
Nema riječi obećanja vječnog spasa,
što je do sad bilo, bilo je i više se ne čuje.

Evo, šutim, u tišini odlazim na biralište
jer i “dobro jutro” ljudima ne mogu reći,
mogli bi pomisliti da nešto glasno čitam s liste
ili da ih provociram da bi k meni prijeći.

Evo, šutim, a pogledi nam se susreću
i način mog odijevanja o meni govori sve.
U očima im čitam olakšanje i sreću
jer su saznali za moje mišljenje.

Evo, šutim, a šute i drugi jer se mora,
tako odgovara svima koji žele vlast.
A mi, rubni, uvijek željni razgovora,
pitamo se da li šuti danas ljudska čast.

Evo, šutim, slobodna i malo ponižena,
to je dobro za moj zavjet protiv svjetovnoga
jer ovakva, ponizna, vjernija sam žena;
moje poniženje vodi me prečasnoj šutnji Boga.
08.11.2015. 09:00




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts