Monday, November 23, 2015

Prva stuba


Presušuje dubok izvor mojih hvalospjeva
jer sam stigla k prvoj stubi Tvoga Hrama
i sad ne znam kako nekima uspijeva
uspeti se više, a meni to je drama:

sada, kad sam težnja, vjera čista,
iznova mi slijedi vraćanje na podnožje
s kojega sam krenula, a nisam ista;
veća sad je moja žeđ te vode Božje.

I klecam, i drhturim, i magla se podiže;
pred Tvojom sam svetošću, oblak oko mene.
A što ako želim Te promotriti još bliže,
ako moj početak sada tu je, misao me prene.

Ne vraćaj me opet u to beživotno ozračje,
mora biti neki bolji način koji nisam otkrila.
Znam da napredak je moj sve veće privlačje,
privuci me, osvijetli onaj izvor s kojega sam pila.

Stalni sam Ti hodočasnik, post i žeđ me vode
prema otvorenim hramskim vratima.
Iz moga se srca već i drugi zazivi porode,
sastavljam ih neprekidno danima i satima.

Poklekujem i klečim, uspravnih ramena
iako se već odavno sva pred svijetom krivim;
klečim uzdignuta čela, željna Tvoga znamena,
dlanovi mi otvoreni zrače pomazanjem živim.

Ljubav Tvoja vjerna može se izprositi,
ali moram prije pripraviti sve udove svoje
da to izobilje mognem primiti i nositi.
I srce mi i stope hrabro na toj stubi stoje.
23.11.2015. 10:17



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts