Monday, November 16, 2015

Ovisnica


Dan kada sam sišla s trona
bio je dan poslušnosti i klanjanja;
tada sam nazrela svoju ovisnost
i nije mi teško ni tisuću tona
zbaciti s ramena, plodove sanjanja
dok veća je postala moja nosivost.

Hranim se Božanskim životom i Tijelom,
punim se Bogom nepresušnim,
bez Njega ja sam mrlja praha;
ubijam, griješim u svijetu bijelom
za kojega sam klikom bezdušnim
postala samo kradljivica zraka.

Od Boga strepim i bojim se, grešna,
ali mi cvate ljubav i rajski mir.
Na žalost, nikome ne mogu dati
nikakva blaga, ni stiha utješna
dok svijet mi slavi moj smrtni pir,
sprovod će moj dosadom nazvati,

a tako je i pravo, sasvim u redu
jer ovaj je život na tronu završio.
Novi sam odjenula život, neprimjetan,
zaboravih siromaštvo svoje i bijedu;
svijet me je konačno ovaj ugušio.
Ovisnik sam teški i ni malo umjetan,

stvor sam, načinjen od nevidljivoga.
Jedan dio mene Bog je ostavio,
ali to je samo slika i ostatak gline.
Uze me Gospodin moga tijela živoga,
uze me k sebi; kao trsku me savio
da mognem proći gdje mi vječnost sine.

Zrno vjere i postojane nade
načini čudesa, ja sam osoba za druge.
Nisam to više ja nego stvor na uzdi.
Moj Bog mi moju smrt ukrade
da ne trpim više osude i poruge
već da bolje vidim tko je u nuždi,

ali jaka je, privlačna snaga
što snizi me dublje od ovoga tla
da hrlim tamo gdje sam težila.
I nije mi uzalud bila sva ljaga
jer postadoh bezbrižna,
jer sam poraze samo bilježila.

Dalje od zemlje se više ne može,
izgubih život da ga opet zadobijem;
časti me samo blizina anđela.
Hvala Ti, moj Spasitelju, Bože,
što više ne umirem nego pijem
nebeski život iznad svijeta uvela.
16.11.2015. 02:02


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts