Tuesday, December 31, 2019

Tebe, Gospodine, žeđam



Slavne riječi ne bih izricala,
samo onu molitvicu dragu,
s usana mi stalno curi.
Ne daj, Križu, da bih sebe isticala
kad ja imam Majku blagu,
Boga svoga koji k meni žuri.


Kad ja imam sve što stoji,
sve što jesam, što se ne ponavlja
već je uvijek dah svježine čiste
koju slaba vjera teško goji,
koju srce vrlo lako zaboravlja.
Da mi nije Tebe, jaki Bože Kriste,


nikad ne bih znala protepati,
puzati i pokleknuti lako,
ne bih mogla Nebo naći,
niti zloga duha otjerati,
često vjerovati bezumno i jako,
dragoj duši njenom srcu zaći.


Zbog Tebe sam ljudsko srce zadobila
jer si Ti u meni, a u Tebi ja,
slaba kao trska prelomljena.
Sebe ja sam rado zarobila
jer u meni samo dah Tvoj tinja,
jer sam kao duša srca nevoljena.


Tu sam da Te, milo moje, predam
kako god sad znam i umijem,
kako Tvoj me glas uputi;
i da Te prepoznam, da Te gledam
najviše što mogu ili smijem
kad se nađem tamo gdje su Tvoji skuti.
31.12.2019. 18:00









No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts