Zabranjeno
je ponekada, i teško
pjevati
o smrti ljudskih bića;
što
je ona, ne smije se reći.
Zar
je dopušteno reći biću: „Greško,
neću
te jer plod si nevaljala pića,
bez
tebe ću lakše sreću steći”?
Ipak,
ljudi što ne žele mrijeti,
vrlo
brzo porodu podare pogubu u strahu,
igraju
se, drže sebe bogovima.
Mladi
život bi od srca vrijeti,
više
nego ikad raduje se svome dahu
jer
već poslije čovjek živi s okovima.
A
ti okovi života dugo traju,
bojazan
od kraja, strah od završetka
nečega
što nije niti započelo.
Sretnici
su koji sebe odmah daju,
mnogima
je taj svršetak poput svetka
jer
su načinili veliko i dobro djelo.
Zato
Bog se rodi među nama
da
Mu može reći svako dijete,
svaki
čovjek, svaka žena ili starež
da
mu duša neće umirati sama,
da
ne želi reći: „Gotovo je, svijete,
sada
moram ispiti tvoj kalež”.
Zato
evo Krista na vremenskoj crti,
rodi
se u štali radi križna Drva
na
kojemu raskide nam lance;
dođe
da bi usmrtio ljudske smrti
od
kojih je Isusova bila prva.
Načini
od ljudi prijatelje, znance.
Kad
me, Bože, ovom svijetu zače,
bijah
radost Tvoja, makar i bez daha.
Kada
me porodi iz utrobe mame,
rekoše
mi 'svako malo dijete plače',
rekoše
da ljudi smo od praha,
ali tad me, Kriste, izvede iz tame.
ali tad me, Kriste, izvede iz tame.
Zato
evo kršćanske nam Crkve, Isusova tijela,
da
bi porodio biće koje prašta
i
koje se odmah u ljubavi daje
da
bi s Bogom uzimao dijela
pa
da nikad više ne ispašta,
da
mu vječno jedan život traje.
01.12.2019.
03:01
Mojsije je bio predvodnik Izraelskog naroda kojega je po Jahvinu nalogu izveo iz Egipta. To je bilo prije 3000 godina, po filmskom spektaklu "10 zapovjedi". Abram (Abraham) je bio začetnik stvaranja Izraelskog naroda. Prema tome susret Abrahama i Melkisedeka je bio puno ranije. U konačnici se postavlja pitanje, tko je bio i odakle je Melkisedek? U Novom zavjetu piše da on nema ni oca ni majke, ni početka ni kraja,. Iznosi pred Abrahama kruh i vino, iste simbole koje je Isus prikazao na posljednjoj večeri nekoliko tisuća godina kasnije. Isus kao čovjek ima svoj početak i kraj na ovoj zemlj a Melkisedek, iako čovjek, nema ni početka ni kraja, dakle, živi i danas. Pa tko je onda taj Melkisedek i zašto ga se u katoličkoj crkvi i povijesti uopće gotovo i ne spominje?
ReplyDeleteMelkisedek, kralj Šalema, to jest Jeruzalema, Svetoga grada mira, pralik je Boga kakvih ima mnogo u Starom zavjetu, u Psalmu 110, a i u Novom zavjetu ga Crkva (Sveti Pavao i njegovi učenici) često spominje jer pralik je Isusa Krista.
Deletevidi: https://hr.wikipedia.org/wiki/Melkisedek
Također je za katoličku vjeroispovijest bitno sve što se govori i piše o Jeruzalemu jer se na taj način tek može razumijeti naša vjera. Nije neka novost biti pralik Isusov, ali u Postanku se zapravo naglasak odnosi zapravo na Jeruzalem i na jeruzalemskoga Kralja.
Evo jednog podrobnijeg opisa o Melkisedeku ako netko želi znati više:
Deletehttps://amdg.eu/2012/03/svecenik-melkisedek/