Tuesday, December 3, 2019

Probudi se, putniče



Snove razne, želje i htijenja
dovodiš, Bože, do vrhunske kote
ako Te duša poštuje časna;
svako joj djelo čin ostvarenja.
Ti od mog plača komponiraš note,
od bijede nastaje sreća prekrasna.


Ono što ljubi srce mi moje,
to često se zove imenom krivim,
to ovaj svijet ne prepoznaje.
I nije svjestan što znače dugine boje,
da to je nada od koje živim,
da to je vjera koja sve doznaje


izravno s Tvojih vrhunaca gore
gdje zavist, ljubomora ne prebiva,
niti ljudi tako nevjerni nisu,
gdje duše nikada ne izgore
jer svaka zna da je zauvijek živa,
makar se klati na strmu klisu.


Povjerenje u Tebe, Isuse Kriste,
tješi me Tvojim pogledom blagim,
Tvoje me kušnje jačaju vijekom
jer želiš da ruke mi budu čiste,
jer častiš me svojim ljudima dragim
koji ne dišu ovim svjetovnim tijekom


već putuju ovuda kao stranci.
Ni oni istom, kao ni moja duša,
ne drže do gluposti ovoga svijeta,
iako svakom dobri su znanci,
jer Tvoja ih ljubav stalno kuša
kao što sunce dođe do svakoga cvijeta.


Grijesi su ono što svijetom vlada,
prevare, blud i preljubi stalni,
čak se ni požuda svojih ne stide.
Probudi se, putniče, odmah i sada,
zaboravi snove i bezdan kalni
da tvoje srce i duša bolje vide.


Vrhunci su Boga visoki, strmi,
gore ne stižu psovači kleti,
tamo ne prolaze mržnja i blud.
Gore je sunce kad svijetu grmi,
tamo svi ljudi postaju sveti,
kod Boga je čovjek od ljubavi lud.
03.12.2019. 05:21





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts