Tuesday, December 24, 2019

Dijamanti vedra neba



Rane noći, stare,
ne dopuštaju mi buku,
ne otvaraju mi vrata
nit' za neke dare,
niti pružaju mi ruku
od nebeska zlata


pa sad šutke im se divim.
Gledam svjetla, prikriveni sjaj
kojim poput izviđača
prodiru u snove koje živim,
pripravna za nepoznati raj
i za presudu od mača.


Vidiš li te dijamante vedra svoda
što je prosuo ih Bog naš s nama?
Kako je pripremio tu scenu
jer nakanio je podijeliti ploda
svim pastirima što prekriva ih tama,
koji već zgotovili su molitvu si snenu!


Samo tiho, samo to promotri,
ugledati nam je repaticu,
smjernicu ka postelji od slame;
svaku suzu s moga lica otri
da dočekam zvijezdu maticu
i da vidim glasnika sred tame


od koje se sastoji sav grad.
Izići ću na livade i polja,
tamo gdje su temelji od vjere,
pokraj platna koje nudi hlad
da se odmah vidi moja dobra volja,
da me Badnja vatra svu opere.


On se rađa, ubrzo će zaplakati
da Ga čuje nježna mati,
sveta sva i prebogata.
Vrlo rado Sina će nam dati
da Ga muž i pravednik prihvati.
Niti jedan grad sad neće otvoriti svoja vrata


jer je štalica predostojna
da u nju zavire svi pastiri,
jer se gradi sasvim novo zdanje,
jer ta gruba slama nije opojna
već je sredstvo da se svijet pomiri,
da nas sve posveti to božansko znanje.
24.12.2019. 02:27



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts