Wednesday, December 25, 2019

Miljenici Božji



Sviđaš mi se, ti, prekrasna dušo,
kao rana rosa mojih svitanja;
gorim za te, ti, prevruća sušo,
kao hlap od raznih skitanja.


Volim tvoje geste i izraze lica,
tvoje pokrete u stilu tvoga uma;
ti si meni veza do skrivenih jaslica,
ti si meni znak i putokaz mi druma.


Hvala ti na lijepim čestitkama,
one meni znače više nego nakićeni dar,
one sastaju se sa svim lirikama,
imaju dubinu kao tvoga divna srca žar.


Hvala ti za ono svjetiljkino ulje,
ono dostaje i pritječe na vrijeme,
od njega se gube korovi i svako ljulje,
od njega je meni lakše svako breme.


Izobilje nek ti bude duhovnih promatranja,
neka tvoja kuća sva se od anđela sjaji;
neka ti je mir zauvijek svrha svetih stanja,
neka noći tvoje molitva ti slatka gaji.


Skromnom stanu tvome i Raspelu
podaj poštovanje da bi moje srce tuklo,
da se ne bih sklanjala tom velu
što ga potajice nosim kao znamenje muklo


naše zajedničke vjere, pouzdanja,
ljubavi od Boga, blaženoga mira,
kao potvrdu svih ostvarenja mojih sanja,
kao znak svih tvojih proživljenih dodira.
25.12.2019. 01:02







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts