Friday, December 6, 2019

Posluh anđela




Posluhom Ga svojim pronalazim
negdje oko srca i u tami,
tada cvate moje cvijeće.
Osluškivanjem u moje komore zalazim
gdje i Krist svjedoči mojoj drami;
anđeli u pratnji nebesko su vijeće.


Oni ministriraju za mene
kao bilo koji izabrani blaženici,
pjevaju mi pjesme povrataka.
Tada izgube se sive i šarene sjene
koje nastadoše kao puki traženici
ispranih i očišćenih dovrataka


jer na njima nema Krvi spasonosne
kojom oblivene sad su moje klijetke.
Vjetrovi će poništiti njih.
Sve te sjene nisu mironosne,
one nikad ne znaju za svetke,
to su sjene naraštaja svih


čije grijehe ne opere niti jedan stvor,
makar tamo velike su rijeke,
sva im voda prepuna je blata.
Samo stazom Križa stigne se na dvor
gdje su uvijek carevale riječi posluha, i meke,
one svijetle jače od svakoga zlata.


Bog će dati Kralja, mlađahna i mala,
rekoše svi oni koji su Ga poslušali
dok Mu Sin je poslušan do kraja
jer je Riječ iz uma Boga nadirala,
iako su zaustaviti je pokušali
svi ti protivnici, sjenke raja.


Sad Mu želim biti pamet koja sluša
poput onoga kanala poniznoga
da i moje riječi uspješne bi bile.
Posluhom se hrani moja duša
u tom zajedništvu anđela i Boga,
tako molitve mi bit će Kristu mile.


To jedinstvo tražim Presvetoga Trojstva
što u meni živi, izvan svake sjene,
u kojemu kruži klijetka svaka
pa da zadobijem ta nebeska svojstva
koja obuzet će govor moj i čitavu mene
da bi među sjenama zavladala ta svijetla zraka.
06.12.2019. 07:40



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts