Tuesday, October 2, 2018

Noć u bojama


Opet sanjala sam da Te molim,
da za Tebe poduzimam spas,
da Te nedovoljno volim,
da se oblak izdigao iznad nas

koji me je bio prekrio po licu.
Nisam vidjela ni tračka snova,
ali Ti si razlio mi bojanicu,
bezbroj mi nijansi dao stanja ova.

U mom srcu rasule se boje sjajne,
anđeoska svjetla anđeoskih zvuka,
otkrile mi ljubavne i druge tajne,
zahvatile moju dušu oko struka

pa zaplesale su ples u boji,
nisam mogla sabrati se, doći k sebi.
Prelijepe su boje snovi moji,
predivno je buđenje u Tebi;

molitva mi rumena u krvi,
žuta kao toplo sunce ljetno,
modro-zelena se boja tu namrvi,
plava kao more cvjetno.

Tako li me, Kriste, čuvaš, braniš
i nagrađuješ me kao svoju,
dušu koju svjetlom hraniš
i dopuštaš noću sreću moju.

Anđele, čuvaru mili, tebi hvala,
slavlje tvoje danas slavim ja
kao neugledna siva duša mala
koja u tebe je zaljubljena sva.
‎02. ‎listopada ‎2018. 06:15:53


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts