Tuesday, May 15, 2018

Izbavitelj


Prestat ću Te tražiti
gdje Te nikad ne pronalazim,
ali Ti me ipak vodi,
ne prestaj me snažiti,
čak i kada u krivo zalazim,
da me Tvoja vjernost opet rodi.

Dozovi me i pronađi
jer si Vlasnik paklenoga stana,
svuda dižeš duše, propovijedaš;
makar bila sva u čađi,
upitaj me za lozinku dana
koju zapovijedaš.

Dozovi me, Isuse, lijepo Te ištem,
dozovi me k pameti nekoj
u Mudrosti stvaralačkoj
kad vladam si oholo poprištem,
u riječi mi prijekoj,
u fazi razaralačkoj.

Iznesi me polumrtvu
iz požara opća
mišicom svojom slavnom,
polomi brtvu,
spasi me hropća
uspomenom davnom

na sve naše zajedničke dane.
Ne gledaj mi grijehe
nego vjeru svoje miljenice;
nećeš naći mane
niti ispod lijehe
moje stare vjetrenice.

Dozovi me k sebi i kada neću,
tko zna zbog čega,
ako se i najgore dogodi
jer mi vraćaš sreću,
Tvoja sam prije svega.
U srž me pogodi

i ja ću izići iz grobnice svoje
bez teških bremena,
kao kad mi se vid pojavio.
Bit ćemo isti mi dvoje
kao i onih najboljih vremena
kad si se meni objavio.
‎nedjelja, ‎22. ‎travnja ‎2018. 20:31:00


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts