Sunday, May 27, 2018

Ti što prebivaš pod zaštitom


Kojim stihom da Te se spomenem,
čime da Te slavim, Bože moj;
Ti ne daješ meni da uvenem,
Ti me držiš, pratiš u tišini toj.

Ponekad sam kao biće pogansko,
ponekad sam sva u Duhu Riječi;
a Ti, Ti si uvijek postojanje Božansko
što nada mnom bdije, koje mene liječi.

Uzet ću Ti iz te prevelike riznice,
otimam Te iz dna duše Tvoje
da na svjetlu pjesme padnem nice,
da okupam nevesele kapke svoje.

Neprekidno Te izvlačim, Tvoje ruke,
poput moliteljice što prosi,
što povlači za rukave ove svete Muke;
mene sama suza k Tebi nosi.

Daj mi da proplačem, da ne molim više
za taj svijet što ne zna služiti.
Daj mi da Te molim da mi pjesma diše
da se mognem do Tebe produžiti.
‎nedjelja, ‎27. ‎svibnja ‎2018. 01:34:22






PSALAM 91 (90)

Pod Božjim okriljem

 Ti što prebivaš pod zaštitom Višnjega,
što počivaš u sjeni Svemogućega,
2reci Jahvi: »Zaklone moj! Utvrdo moja!
Bože moj u koga se uzdam!«


3Jer on će te osloboditi od zamke ptičarske,
od kuge pogubne.

4Svojim će te krilima zaštititi
i pod njegova ćeš se krila skloniti:
Vjernost je njegova štit i obrana!


5Nećeš se bojati strašila noćnoga
ni strelice što leti danju,

6ni kuge što se šulja kroz tmine,
ni pošasti što hara o podne.


7Pa nek’ padaju tisuće kraj tebe,
deseci tisuća s desne tvoje,
tebi se neće primaći!


8Tek što okom pogledaš,
već ćeš vidjeti plaću grešnika.

9Jer Jahve je zaklon tvoj,
Višnjega odabra sebi za okrilje.


10Neće te snaći nesreća,
nevolja se neće prikučiti šatoru tvojemu.

11Jer anđelima svojim zapovjedi
da te čuvaju na svim putima tvojim.


12Na rukama će te nositi
da se ne spotakneš o kamen.

13Nogom ćeš gaziti lava i ljuticu,
zgazit ćeš lavića i zmiju.


14»Izbavit ću ga jer me ljubi,
zakrilit’ ga jer poznaje ime moje.

15Zazvat će me, a ja ću ga uslišiti,
s njim ću biti u nevolji,
spasit ću ga i proslaviti.

16Nasitit ću ga danima mnogim,
pokazat’ mu spasenje svoje.«



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts