Saturday, May 19, 2018

Nedjelja


Nedjelja života moga
nastupi kao nevjesta
koja me za djeverušu uze.
Ona dolazi od slavna Boga,
ona kao da je otvorena cesta,
ona brzo otire sve suze.

Nedjeljom se sve prelama,
novi život tad se rađa
kao pupoljak od rose,
u njoj sav se život slama.
Od nje nema dana slađa,
anđeli za njome prose.

Nedjeljom sam izvan svijeta,
tamne noći ne postoje,
samo određeni sati i trenuci
kao slavlje cijelog ljeta
kada ljudi se ne broje,
kada raduju se puci.

Dugo sam je čekala
u neizvjesti i tjeskobi
da mi s novim jutrom stigne.
U pomoć sam zvala
da me smrt ne zdrobi,
da me ona svu pridigne.

Sad me ona svagda tješi,
rajskim vrtovima vodi
da u njoj počivam;
da me ona svu uresi,
da mi u njoj život godi,
ljubav Neizmjera da dobivam.
‎nedjelja, ‎6. ‎svibnja ‎2018. 06:34:46


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts