Monday, May 28, 2018

Moj Bog


Od mojega daha ostalo je malo,
i od moje sreće što se jutrom budi
da bi od nje još poneko biće znalo
da je milosrdan Onaj koji sudi,

da Mu odanosti nema ruba, ni ograničenja.
Nek se čuje da u Njemu život buja,
da ne traži ništa do li spasonosna povjerenja
koje daje duši pomazanje slavna ulja.

To je znak na duši da je Božja i Njegova sva,
da na sebi nosi štit od svake nevolje i jada,
da ju mimoiđe sva gorčina, mnoštvo zla
i da spašava od podzemlja ju, mračna Hada.

Tko je taj što tako slavno kraljuje i diše,
i upravlja svaku travku, svaku vlas iz kose,
svakom daje život, vodu, sunca, kiše,
što Ga duše kao svetinju nose?

To je Onaj Jedan Bog, Jedini i moj
koji imenom se zove slavnog Sluge,
nazivima Njegovim se ne zna broj;
On mi nosi dah u mirne, vječne luge.
‎subota, ‎21. ‎travnja ‎2018. 09:07:09



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts