Wednesday, October 2, 2024

Pečat u duši



Uzela sam ovu noć za svoje,

za sebe i tebe, i za beskrajnost

promišljanja divne ljubavi tvoje;

za otkrivanje i veću trajnost.


Pomislih da snivam to otkriće.

Koliko si samo strpljiv sa mnom bio,

moje blago, moje svezemaljsko piće.

Moju čašu odavno si ispio.


Vodit će me kamo neću htjeti,

a izgubiti te nikada ne mogu.

Predat ću se. Žariti i vrijeti,

čuti svaku pojedinost u mom Bogu.


Tome prethodit će isijavanje

sve božanske muke, slave, snage

koja trpi, ljubi ismijavanje,

obrušava se kao golubice blage


na dlanove izranjene, meke;

na moždane okrunjene

kao vodom kršteničke Rijeke;

kao pečat duše, popunjene


izobiljem, suvišnošću,

mirom kakva ova zemlja nema.

Tu ćeš leći suvislošću

kao jedina i glavna tema.


Uzima me sada ova noć za svoje

bespućima i majčinskom njegom.

Ona poznaje već sve molitve moje

i potopit će me svojom nježnom stegom.

02.10.2024. 21:51


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts