Saturday, October 5, 2024

Obnavljanje nade

 



Proći ću često tvojim stranicama

i pronaći svaku dragocjenu jotu,

pristati na svim tvojim stanicama

jer uzdam se, Bože, u tvoju dobrotu,


u tebe onakva kakva te dugo znam

i po iskustvu razlikujem duhove,

po tom o tebi, Kriste, razmišljam

i uvijek dobivam znakove nove


po kojima znam da si to ovdje ti,

da nije moja zabluda, ni hereza,

niti nevjera nije tebe mi spoznati,

malo dioništvo, što čvrsta je veza


jer priljubih se za te kao stradalac.

Ne dopusti da ovaj me put odvede

dalje od Pisma, da ne budem talac

vlastita križa koji me k tebi dovede.


Odnesi mi srce sa sobom gore

gdje zrak je rijedak i šumova nema,

upiši zapovijed u moje bore

da se ne pojavi drhtaj i trema,


vrtoglavica, bol i tjeskoba

što ih donose krivi učitelji

ova svijeta podno neba

u kojem prebivaju razni izručitelji.


Prorokuju sebe, a Pisma ne znaju,

službenici Djelitelja što propada.

Neka mi riječi tvoje strpljenja daju

jer jedino tada obnavlja se nada.

05.10.2024. 20:49


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts