Thursday, October 10, 2024

Aleje pahulja

 


Odsutnošću sebe izbacujem

i zloduhe moguće tjeram

gdje glas tvoj kao da čujem

kojim se odaziva vjera;


to je povjerenja zvuk i sjet

koji mi govori tiho i blago

da usmjerim oganj taj što bi vrijet

gdje srcu je posebno drago,


najdraže moje znanje i zakonu,

spoznajo meka i ljubavi silo

koja mi pružaš lahor u zaklonu,

pećino bez koje ne bi me bilo.


Ti zlodusi razni samo su tu

radi kušnji, radi duhovne mene

kako bih se othrvala zlu

i prošla kroz dosadne sjene.


Zapalit ću žižak te svijeće dahom

što ti ga nekako radosno ćutim,

Isuse koji me posipaš prahom

da bolje vidimo sve ono što slutim,


novu dušu, novo nebo i golubice

što izrastu neprimjetno, jasno

u kraljevstvu gdje gnijezde se ptice

za nas, za mene i za tvoje Ime časno.


Moje će aleje procvasti pahuljama

u pravi čas, u ono radosno vrijeme

kad Svetinja probija led i slama

zrelo bezgrešno i božansko sjeme.

10.10.2024. 23:22




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts