Wednesday, October 9, 2024

Odluka nade



Odluka ta neće biti samo moja,

tvoja volja, Kriste, bit će, rekoh.

Čak da stvaram u tisuću boja,

malo ima što ja samovoljom stekoh


i bez božanskoga blagoslova

što me puti k odricanju.

Ima razloga za duh i slova

pa se neću prikloniti niti poricanju.


Znam da sa mnom imaš ti svoj plan

i da s tobom kušnju imam ja.

I slobodu, čak i onaj vječni dan

što još uvijek kao zlatnik sja


u mom srcu i u mojoj nadi.

Moja nagrada kod tebe čeka,

moja baština u tebi se gradi,

nećeš dopustiti da me nosi rijeka.


Nikada me nisi iznevjerio,

ni kad nisam bila svjesna toga

da si odavno mi sve izmjerio

kako ljubit ću te, Boga svoga,


u svoj snazi i posluhu prostom.

Tvoja riječ, milostinja snažna

što je dijelim zazivom i postom

jer mi prva, jedina i jako važna.


Sve za tebe i za dobro, sve za mir

da mi nema što nedostaje

već je izobilje tvoj mi odabir,

kiša Milosti koja nikada ne staje.

08.10.2024. 18:08


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts