Saturday, September 30, 2023

Momenti vječnosti


 

Riječi Boga, moji su momenti

da se Tebe, Kriste, sjetim

kada primaju me sakramenti,

kada sveti mir osjetim,



kad mi srce istinski doživi

ljubavi Ti posvećenje,

tijelo mi se vatreno Ti divi

jer nastupa uzvišenje.



Osudi tad nema niti traga,

Milost uzima me cijelu;

nije usporediva i sva je blaga.

Predanost za ljude tada je na djelu.



Ti si moja vječna uspomena,

Ti si moj početak, moje sada,

mome grijehu stalna opomena

dok me obasjava svjetlost vječna Grada



što se gordi pragom od opala

i do smaragda se čvrsta spušta.

Nisam dorasla do tih korala

što ih Majka Marija dopušta



koja serafima daje vrijednost

sa svom svojom ljubavlju i pažnjom,

koja proglašava svoju čednost

nad svom svitom i svetinjom snažnom.



O, nebeski skupe poniznosti

i te tvoje svetosti božanske,

užadi od moje žarke ovisnosti,

marijanske, čovječanske, kanske,



vazda s Tobom pirovala

nakon mnogih ljeta

kad sam Tebi vjerovala

u samoći mala svijeta!

30.09.2023. 04:45



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts