Saturday, September 23, 2023

Molitva pomirenja



Još sam uvijek ja

pod onom strehom

gdje su gnijezda,

sjajnim pogledom ispunjena

i nebeskom lijehom

sve do zvijezda.


Obzor u daljine seže,

prema suncu odbija se krovovima,

od istoka kreće

i oblake reže,

ukrašene lovorima,

s nebom se susreće.


Tornjevi bez jasna zvuka

znak su Katedrale

koja svijetli zalazima

i za noćna muka

prihvaća spirale

mojih molitvi i rima.


Preko svake mjere

Duh mi pripovijeda

da Ga mirno osluškujem,

pod svjetlilima vjere

da se duša lakše preda

i da u visine otputujem


gdje ću biti jako sretna,

otvoriti dlanove za spas

po kojima ljubav piri,

gdje će stići prošnja sjetna

što će Bog mi je uslišiti u pravi čas

da me sa sobom pomiri.

23.09.2023. 12:45 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts