Sunday, September 17, 2023

Čuvari svijeta



Noć polako silazi na hram

dok se neki ratnik svijeta muči;
moje svijeće tinja tihi plam

da ga anđeo nebesima izruči.


Ratovi su kao nevidljivi, crni,

a i mnoga duša sad u sebi bije boj

kao divna ruža kojoj niču trni;

u toj tmini nestaje mi nespokoj.


Kriste, Bože, viši si od svaka zdanja,

premda malen poput praha,

vodiš me u krasna vjerska stanja,

tijelo moje ostavljaš bez daha.


Tragove od voska, zemaljske divote,

neovisne svakom uništenju,

Ti od suza stvaraš za živote

koji dolaze Ti k uzvišenju.


Tako mnogo lica, osobe i ljudi,

Tvoja djeca, polaznici mira,

tek sad uče priviti na grudi

križ od svoga odabira.


U daljini neka druga gori svijeća,

život jedan, jedna duša čista

koja Tvojih ruku oduvijek se sjeća

i za moje dane moli Tebe, Krista.


Sastajem se s Tvojim sinom

u tom oceanu ljepote i rata;

samo jedan oganj gori tminom

svake sestre Tvoje, Tvoga brata.

17.09.2023. 20:32




 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts