Friday, September 29, 2023

Božanski visovi



Bablje ljeto, večeri i noći

kao da me miluju za snivanje

jer ponekad želim poći

svom životu u prikrivanje,


a moj Bog to dobro zna

kako mogla bih do Njega,

kad i gdje nebesima bih otišla

da udahnem povrh svega


i da se prepustim

ka nebeskim kočijama,

i da kapke spustim

rajskim opcijama.


Uvijek mislim upamtiti

ako mi se snovima prošeće,

ali jutrima se znam osamiti

jer dogodi mi se nešto veće,


tada, Isuse, Te mogu osjetiti

svojom vjerom, umom i na koži

jer Ti mene želiš posjetiti

uvijek kad se moja čežnja množi.


Kod nas nema do viđenja, dobar dan,

s nama uvijek jedna je blizina

koja molitvama mi pripravlja san,

koju snivam, koja vodi do visina;


koja vuče me na uskrsavanje

kad se budim bilo kojoj dobi,

koja služi za predavanje

kad nas ljubav oboje zarobi.

29.09.2023. 19:49


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts