Monday, September 25, 2023

Tvrđava u mome prahu



Svjetlo Tvoje, Gospodine, svijetli

i kad sam u ropstvu grijeha silnih,

i tada se srce moje Tebi, Kriste, klanja.

Jak si u tišini ili kad navale vjetri,

Ti Gospodar si oluja i valova mirnih,

tko Te ljubi, njemu daješ da Te sanja.


Čak u snovima Ti govoriš mi zapovijedi,

Tvoje riječi moram poslušati

da svijet spozna veliku Ti snagu.

Moja duša samo Tvoje riječi slijedi

kojima ćeš moje srce prokušati

jer Ti otkrivaš mi svoju ljubav blagu.


Ti si čvrsta tvrđava u mome prahu,

Ti si Duh nada mnom što me štiti,

pokreće mi ruke, molitvu nadahnjuje.

Ti si oganj, Ti si život mome dahu,

Ti mi daješ od nebeska pića piti,

Ti mi hraniš dušu da Te vječno štuje.

25.09.2023. 03:40

 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts