Friday, September 22, 2023

Saziv Zaručnika



Naklonost je Boga javna

kao i ta Letva moja,

laka nekad kao pero.

U vremena davna

moje breme, danas pomoć tvoja,

nadahnuta vjerom.


Bog sam uvijek jednog lica;

još i Čovjek, istina sam sva,

tvoja nada tu ne čini mene.

Kraljevstvo je gnijezdo od nebeskih ptica

tamo gdje se tvoja ljubav tka,

gdje opuštaju se duše snene.


Znam da nećeš, Kriste, okasniti,

Bože i Živote moj,

kad zazovem Tvoju moć.

Tijesno ću Te pojasniti

ako krenem sad u boj,

znam da sa mnom Ti ćeš poć.


Duha se na mjeru ni ne daje,

ti ćeš biti moja miljenica,

tebe zauvijek ću počastiti

jer se srce tvoje često kaje.

Bit ćeš, Crkvo, moja vjerenica,

mošta ću ti rajska poslastiti.


Smiri, dušo, srce smiri,

tješit ću te lahorima noću,

jutrima te buditi za dan.

Proljećima sletjet će leptiri

jer te trebam, jer te hoću,

jer ti čuvaš svoj za mene stan.

22.09.2023. 23:29 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts