Thursday, April 22, 2021

Krvi Kristova, napoji me

 


Svatko na svoj način stiže k Tebi, Oče naš,

ali nitko bez Tvog jedinoga Sina Krista

što se vjernom daje blagovati.

Da ne misli da si neki od idola jer sve znaš,

da ne gleda svoju pamet nego Boga čista,

da ne trči Duha Sveta gladovati.



Jedini Ti stvarno živi, Kriste, Bože moj,

izbavljaš me svu od mene same

i od mojih umišljenih pojmova i varki.

Ti me učiš svemu što je život Tvoj,

daleko od ova mora i zemaljske tame,

što su misli srca Tvoga tu, u mojoj barki.



Za moj ograničen um granica mi nema,

i za moje lađe ne postoji dio drva trula,

sve je dobro, Ti mi nosiš ljubav savršenu.

I kad olujno se vrijeme il' bonaca sprema,

milozvučno zove mene anđeoska frula,

rješava mi užad moju zamršenu.



Svi Ti stižu, Kriste, svi će se pokloniti

životnom blaženstvu ili, možda, strahu;

svi će sinovi Ti Tvoji biti,

bilo koji, bilo kakvi, svi će za Te zazvoniti

jer se otimaju u svom pepelu i prahu.

Svi će Tvoje, moj Živote, Krvi piti.

22.04.2021. 20:01

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts