Friday, November 1, 2019

Baština slave Božje u svetima



Ljubavi, dok pogledavam na Te
i dok violine spajaju me sa mnom
u dubini sentimenta, samo za Te,
treperav se plamen u prostoru tamnom


sakriva u sinoć zapaljenoj svijeći
kao da me tom diskrecijom šarmira.
Ti si me probudio da duhom Ti osjetim
da, uz tihe strune, postoje i zvuci glasovira


za orkestar mali u kojemu srce tuče
poput bubnja taktove života.
Uzburkano more u venama vuče
da se očitujem kraj ovih ljepota,


da Te molim, da Ti govorim sve hvale,
da Te tiho, tiho, intenzivno slave
moja duša, moje ruke, moje misli male
da se stihovi što ljepše za Tebe priprave.


Ti mi pripovijedaš o blaženstvu,
kako sretan siromah je srcu Tvome,
gol i bos, usamljen neženstvu,
koji vidi Tebe, Kriste u životu svome.


Ti me danas blagoslovom pratiš
sve do mojih izlaza i odlazaka,
samo da ne pitam da li patiš,
da Te sretna gledam preko znaka


što ga daju u velikoj količini naši sveti,
naši vječno živi, zaljubljeni miljenici,
svi u Križu Tvome, a da nisu speti,
a u njima i svi naši bližnji blaženici.
01.11.2019. 01:36

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts