Saturday, November 23, 2019

Oče naš



Boga čovjek obožava.
U čovjeku se slava Božja kao milost prolijeva.
Tako čovjeka Bog očovječava, spuštajući se u čovjekovo srce s ljubavlju koja je poniznija od obožavanja Boga.
Zato je Isus Kralj nad kraljevima.
Presveto Trojstvo odražava se na čovjeku kada se ljudi, čitavo čovječanstvo zagleda u Boga kojemu izražava ljubav, kao u molitvi govori Bogu: Oče, Ti si naš tata i mi Ti se utječemo kao Sinu Čovječjem kako bismo doprli do Tvojega božanskog srca jer Ti si tako nama predstavljao sam sebe. A vidjeti Tebe znači stati pred Boga Abrahamova, Izakova i Jakovljeva koji sigurno živi i postoji u sigurnoj nebeskoj i zemaljskoj stvarnosti dok mi ljudi ne postojimo tako sigurno jer smo u grijesima.
I zbog svega toga, Tvoje volje i poniznosti radi nas, čitavoga čovječanstva, s kojom si patio i umro na križu, sveti se ime Tvoje. One božanske riječi, koje si kriknuo prema Ocu našemu, kao da se u Tvojoj ljubavi i vjernosti odnose na sve nas:”Čovječe, zašto si me ostavio?!” jer Ti nemaš, pored čovjeka, nikoga drugog, Ti nisi, Isuse, čovječanstvu nevjeran kao što su ljudi nevjerni Tebi. Zato se sveti ime Tvoje u nama i pred nama.
Ti si Kralj čiji podanici su Tvoji prijatelji ljudi, vjernici s kojima činiš jedno kraljevstvo, Ti si Bog u nama, a mi smo čovjek u Tebi.
Tako jest i tako neka bude po Tvojoj milosrdnoj božanskoj volji, to jest u slobodi jer da nas nisi stvorio i otkupio od grijeha, sloboda ne bi imala značenja, a mi ovako saznajemo za slobodnu i vjernu ljubav koju gajiš prema nama. I tako neka nam bude i na nebu kako se dogovaramo na zemlji. Jer nitko ne zna izmisliti i provesti ništa bolje i ljepše na zemlji od onoga što je na nebesima, u Tvojoj istinskoj i pravednoj ljubavi.


Tvoja slava, kojom nas milosrdno hraniš, naš je kruh redovni. Tvoj nam križ stiže uvijek na vrijeme, Ti nam ga daruješ kao svoje spasonosno i najlakše breme; jaram je Tvoj kao pjesma. I tražimo Te, Isuse, toga kruha uvijek još, svaki dan da ne propadnemo.


Nikada Ti nećemo uspjeti nikako drugačije isplatiti svojim čovještvom sve što smo Ti dužni nego tako da si redovno međusobno praštamo i molimo Tebe, Oče, da nam otpustiš dugove i strpljivo opraštaš svojom božanskom nježnošću.


Daruješ nam kušnje kako bi se naša međusobna naklonost i zajednička ljubav sve bolje potvrđivala, daješ nam priliku i pomažeš nam da odolijevamo napastima jer mi Te molimo da nas iskušaš u vatri i ljubavi Duha Svetoga. Svoga Svetoga Duha ne uzmi nam, ne uvedi nas u napast nego nas izbavi, čak i kada je to protiv naše volje, od svega zla.


Jer i mi smo Tvoje kraljevstvo, svi mi trebamo ljubav i zaštitu Boga koji nam je vjeran do smrti, smrti na križu od koje svi vječno živimo i ljubimo i svi mi imamo Tvoju moć i snagu koja kroz nas i naša srca protječe.
23.11.2019. 15:19







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts