Thursday, November 14, 2019

Zavičajna





Slavit ću, Gospodine, ime Tvoje,
Ti meni jutrom objavi svoju dobrotu;
blagoslivljam citru što strune joj broje,
što daje mi nazrijeti Tvoju ljepotu.


Ime je Tvoje Krist i Pravednik,
Ti si mi Ljubav skromna na djelu;
srce je moje Tvoj vjerni nasljednik
što mi ga čuvaš u svetome Tijelu


gdje kraljica majka s Tobom sabire
sve gradske duše, snažne u Imenu,
gdje svakog pastira Ti Otac izabire
da ponese bijedne što bježe krimenu.


Srcem se ovim prostire Tvoja slava,
preobraženje kojemu klijetke su tijesne,
koja me nosi kao pepeljasta lava,
koja mi mijenja dlanove prijesne.


Gdje da Te slavim, Bože moj,
u komori svojoj ili na krovu
i koga još dotiče moj dobar boj,
tko drugi čuje pjesmu mi novu?
14.11.2019. 05:31

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts