Monday, November 18, 2019

Danas još ne



Toliko sam zaboravila detalja
što se u toj povijesti mi vrte,
toliko je bilo momenata.
Život nam se, eto, često prekraja
i, dok duše mnoge terete uprte,
život zove van iz toga rata.


Ljudi trpe, život zove,
a mi, djeca ne, ne još sada,
nemam vremena, živote, za te,
pogledaj mi samo brige ove,
tajni bolesnici žive ljeta mlada,
a od jačih mnogi pare mlate.


I nemam vremena za ptice,
ni za gledanje u cvijeće,
dobila sam dužnost važnu;
moram zbrajati novčanice,
moram negdje spaljivati smeće,
moram nekoga osuditi na kaznu.


Ne danas, danas još ne,
ne mogu se odazvati duši,
zalijevam je drogom i žesticama.
Kad mi prođu muke životne,
kad se ovaj svijet na mene sruši,
ispunit ću život oproštajem, ružama i pticama.
18.11.2019. 09:10



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts