Thursday, November 28, 2019

Kušnja




Pogledaj na me, Isuse mili
što milosti dijeliš u veličini,
pogledaj dušu na prozoru Hada
gdje su je grijesi od Tebe skrili,
kamo je gurahu zločesti čini
da se nikada više ničem ne nada!


Teško se diše u paklenom dimu,
u grudima nemoćnim zloduh mi hropće,
uvijek voljan vladati tminom
u kojoj nasrću na me s njim u timu
razni jadi iz te grozote opće
koja se lakomo davi mučnom crninom.


Izbavi slugu nevjere strašne,
smiluj se velikom grešniku patnje
kome si križ taj počasni dao,
a on ga nosi put pobjede strasne
pred sivim sjenama zlurade pratnje
jer sluga Ti gotovo k njima je pao.


Od srca se kaje zbog ovoga stanja,
iz dna svoje duše pred Tobom cvili,
počinjenu štetu popravit ne može.
Iz vlastitih stopa mi cesta izranja,
sve više skreće, Isuse mili,
i čelom je diram, blagi Bože,


priginjem se Tvojoj slavnoj dobroti.
Pošalji mi Duha s one strane,
nek' razbije okna koja me drže,
nek' se nasmije groznoj grehoti,
neka mi izlije vode slane,
nek' raskine lance koji me prže.


Na ramenu mome udar sve jači,
smradovi guše mi svjetlo dana
i riječi ne izlaze iz mojih usta.
Oganj ta grijeha sve glasnije tlači,
molitva posta na tijelu mi rana,
duša Te traži, skršena, pusta.


Znam da opraštaš bezbroj puta,
samo pogledaj mi cesti na kraj
i ja ću znati lice Ti krasno.
Već izdaleka padat će suze sa skuta
koji mi dade da stignem u raj
sa srcem na križu što nosi se časno.
28.11.2019. 08:00



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts