Monday, November 25, 2019

Uzdignute ruke duhova i sjene




Preteški su sati
koji samo otkucavaju
kao prezvučna praznina
koja ne bi dati
da je popunjavaju
zvuci melodija ili tona ina.


Čovjek nije sam,
ali uvijek ima obzira
prema svom integritetu.
Kao odbačeni kam
nikad nema mira,
uvijek traži prostora u svijetu.


Čak i ova čaša gorka
tihe, mlake, mlade noći
mora biti sva u redu;
kao borac ili borka
duša iščekuje kad će doći
novi dan po tome redoslijedu.


To je poziv, izabranje
kada ništa drugo ne preostaje
nego držati se iste stvari
koja jedino je dobro zdanje,
čija snaga ne prestaje,
u kojoj su s neba dari.


To je prolaz ispod mosta
kojega su načinile
uzdignute ruke duhova i sjene.
Njima nikad nije dosta,
one rado dara bi se primile,
one mjesto svjetla traže mene.


Da li znaju tko sam ja?
Da grafiti moga srca pišu
otkrivenje tajnog telegrama.
Kad bi znali što mi duša zna,
kad bi pjevali dok lijeno dišu,
puknula bi njima panorama.


Udarci i znatiželjna penetracija,
otkucaji srca i začeće,
to je prva knjiga dušopisa,
ples proteklih ljudskih generacija
koje traže Boga putevima sreće,
Boga koji dozvolu ne pita.


Crni vrazi traže svoja prava,
otrovanje pruža nikotinka,
zauvijek se pamti takav znak;
neka od početka nije zdrava.
Već je žena, a još klinka,
već je sila koja gura zrak.


Cvijeće samo tekućine pije,
ranu filozofiju od izolacije
čiji zidovi su knjige teške
i ni jedna tako pitka nije
kao knjiga auto-deformacije
koja nema neke kardinalne greške.


Ismijavanje i zloba, bijeg,
djeca, mačke, šestari, neznanje,
krugovi konkavni i konveksni
kad u vodu padne kamen ili brijeg,
što je besmisleno kao sanje,
to su bili uvjeti kompleksni.


U tom košmaru i noćnoj mori
što je mogla ljubav istinita
koja umu daje kruha?
U tim zidovima našli su se odgovori,
od Boga je duša vilovita
što se hrani izobiljem Duha.

Istina u svijetu kao Bog na tronu,
svakom svojom zrakom te dodirne
kada mnogo ljudi te odbaci.
Snaga duše u tom malom bratu Kronu
sastavila dvije riječi mirne
jer Bog Otac nisu samo lijepi oblaci.


Tko sam, pitaju se sve persone,
znaš li gdje je moja kob,
čemu služi igra, perle staklene.
Razodjevene su i bez maske one.
Zašto želiš uvijek biti rob,
zašto tražiš vatre paklene?


I na golom platnu silovanje,
i na praznom listu brojke
koje psiha čuva kao note
jer je sveta glazba milovanje
kao Vino iz duhovne dojke:
Krvlju svojom spasio je sve živote,


izbavi me svih ideja i pojmova,
iščupa me iz tog srca
koje već je zaludilo svijet.
Loše ukrašavanje dojmova
od kojega tijelo sada grca,
a On pretvori me sav u dušu, svet.

                   ***

Tvoji pastiri brzo će stići
tamo gdje jasle postaju svete,
pokraj vola i magarca.
Blaženi oni k Tebi će prići,
Ti, bijeli, nevini, svijetli Cvijete
čija vatra postaje sve to žarča.


Gospodinu bili su dragi pastiri,
Gospodinu, Bogu mome.
Njemu se klanja vjerno stado.
Gospodinu mome tamjan miri,
dižu se k Njemu misli trome,
srce postaje novo i mlado.


U Tebi, moj Kriste, pomazanje
i darovi krasni, gorke trave,
zlata i križa, krune i kruha.
Tebi ću prinijeti odazvanje
kojim me vodiš do vjernosti prave
jer Ti me častiš plodom Duha.
25.11.2019. 03:55









No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts