Saturday, March 11, 2017

Suza radosnica

Naći ću te; kao što se sreća nađe 
u svem trnju svijeta, naći ću te;
kao što se i u trnje zađe, 
čak od silne sreće, naći ću te.

"Sviđa mi se", vele, "tvoje zlatno oko
kojime primjećuješ sve moje zlato;
zanosi me tvoje gledanje duboko
koje moje žice dira kao lastavičje jato

kad se one, mlade, spremaju na jug;
kad se vraćaju tu proljećima crne vrane,
i tada te tražim sjećanjima na taj davni dug.
Ući ću u tvoje prastare i, "kažu", nove dane

da ti malo smetam i da te pozovem van,
da iziđeš od svoga života tijeka
i da se zadiviš kako nov je zajednički dan,
da ti kažem da sam našla nama lijeka";

ma, pričaju uvijek svašta, svakojake priče.
Naći ću te sasvim drugim načinima
kao što te nalazim u sebi dok se srce miče;
naći ću te rastancima ili tuđim činima

kad me odnesu do vrtova za nestajanje.
Naći ću te bolima i blagim dodirima
ove divne sutrašnjice koja nema pokajanje
već se nada još i težim potilima;

obećanjem da ću zaista te zanemariti do kraja,
svakim novim trenom sve to više;
kao što te sada nalazim bez i malo doticaja
bilo s čime što sve izvan mojega i mene diše,

ali ipak, tu se nalazim, u sveopćoj svijesti,
sasvim prisutna i još malo snena.
Danas, kad se duša slatko kao losos mrijesti,
naći ću te zaboravom istog trena.  

Nevjerica moja našla te je ove noći
zato jer ni časa nisam pomislila na te,
pjevati o tebi, niti da ću pjevat moći.
Ali evo, sada jedna mala suza radosnica za te.
11.03.2017.  03:31

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts