Saturday, March 18, 2017

Bluzerica



I tako, neprekidno spajam vez i plastiku,
povrće sa staklom, keramiku i uspomene;
i stalno se oko mene vrte bluzeri
koji su već tko zna kada probali mastiku,
zalijepili se za šankerove opomene,
gledali u sunce kao umorni luzeri

i kao da za njih nema dovoljno tuge,
i kao da nitko nije sretan dok pjeva
makar znam da sigurno nije sve tako
jer blues nije romansa za druge
i ne služi tome da se na kraju zijeva
već da se uživa sreća, spretno, polako.

Još i sada ne znam da li je to važan tekst
ili je važnija savršena, vruća mjuza,
ili je samo ono vrhunsko raspoloženje
jer sve je to jedno, isto kao i whiskey na eks
u kompi s vokalom izvođača bluesa;
igra se čitav život na produženje.

Sve su im stvari iste, a svaka je najviše nova,
ne pratim dane, ne pratim ni sate,
tema me dira, ne da mi se na počinak ići.
Zar je proteklo vrijeme ili je huknula sova,
zar je to ljeto postalo kreda na rate
koje nemaju kraja, niti će igdje stići?

Već su i žene dostigle virtuozni top,
da mi je samo znati gdje li se skrivaju
u ovoj želatini od pop-arta i cajki;
možda su sakrile suze, onaj mali drop,
možda i one još uče, vezu i šivaju,
možda su samo grupa sanjanih majki

jer tko bi ih sve, onakve, utješio
kada za cestama nježnosti žude i plaču
i kad im nema života uz mnoštvo para;
tko bi im sitne neprilike riješio
ako naiđu na neku protuhu jaču
koja se ne želi dokopati dolara?

"Djevo mlada, zar ne znaš da si slatka
i da te volim kao što zvijezde voli tama
u ritmu tihoga zaslona koji nikad ne kasni?
Djevo mlada, zar tvoja haljina nije prekratka?
Reci mi kamo je otišla tvoja mama
i gdje su nestali njezini dolari časni?

Želiš li zaista jednu istinitu ispovijed,
želiš li barem večeras zaplesati
ili ćeš podići notu iz toga poznatog alta?
Zar ne vidiš da sam već noćima sijed
i da znam samo si led umiješati
u ovo gorko piće koje me k tebi šalta?"

Be-bop, be-bop, pratim baladu
u kojoj je žena najglavniji lik,
kao i piće, ili glazba, ili određeni ton.
Sax isto prati onu djevojku mladu,
a ona je samo još jedan freak,
luda od bluesa kao što je bio i on.
18.03.2017. 21:17



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts