Wednesday, February 14, 2024

Znak vječne ljubavi


 

Pepeo na mojoj kosi

okreće sve vjetrove u nizu

od kojih me svaki k sebi nosi

da ne vidim da je Bog mi blizu.


Pepeo na mome čelu

doziva u moja sjećanja

Božji strah na djelu,

al' i Božja obećanja.


I da dan je ljubavi, svi kažu,

Valentinovo i sreća.

Čitav život nosim ljubav dragu,

cijela godina je Isusa najveća.


Tako danas u tom pepeljenju

pojavi se opet, sav u bijelom.

Povede me k preseljenju

prema vječnom Danu cijelom


gdje ja nisam više samo prah,

gdje je Isus moje svjetlo

koje spašava sav narod plah,

koji ravna prirodom i vjetrom.


Ovaj dan će minuti zauvijek,

sreća neka proći će u trenu.

Ali pečat nosim cijeli vijek,

sve dok grijesi ne uvenu.


Tada bit ću ljubavi ja stan

usred Srca Isusova, srca moga.

Obasjavat će nas Isus kao vječni Dan,

slavit ćemo ljubav našega Boga.

14.02.2024. 11:05


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts