Thursday, February 8, 2024

Djela vrijedna zaborava


 

Zaboravljam ružnoće

i što nije vrijedno

moje prezrene lakoće,

što je zaostalo bijedno,


mada ne znam ono važno.

Otvoren je razlog, zatvorena nada

kad se nema tumačenje snažno.

Pitam se zašto, i to baš sada.


Bez tih odgovora samo

laki prezir osta.

Zaborav je brz baš tamo

gdje ništa ne posta.


Odgovor mi neće doći,

izvjesno je, to mi sjelo.

Nisam spremna poći

gdje se jučer htjelo.


A nije mi prvi put,

oduvijek su ljudi bili tiho

kao protjerani u svoj kut

kad bih mučila se stihom,


riječima i odgovorom.

Razlog neću znati

dok me ne počasti horom

Bog moj što me prati.


Tada bit će ono

čega nikad bilo nije:

pamet, vid i zvono,

svjetlo što se krije.

08.02.2024. 19:21


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts