Sunday, February 18, 2024

Plamenom svijeće



Želim ti odati slavu,

i čast, i moć, i ode

što streme ka nebu plavu,

i barem dio svoje slobode.



Želim uzvratiti riječi

da se uspinju oplođene

Duhom koji me liječi,

da primiš ih novorođene.



Želim ti plamenom svijeće

reći na tvoj način Boga

koliko primam blaženstva i sreće

u milosti plodna ognja tvoga.



Kao na čovjeka gledati na te

da se pronađem u tvojim ranama

jer svoje rane predajem za te

sa svim onim mentalnim branama.



Ti bi mi rekao da znaš sve,

s trnjem na svojemu čelu,

pokazao trag od Kalvarije

i mirisni pečat na svome tijelu.



Ti bi me zamalo opio

mukom i patnjom, i stravom,

a sa mnom bi vina pio

kao sa gorućom lavom



jer vatra ti, ljubav me opija,

Isuse, Bože moj, i srce moje,

a pravednost grije i ovija

kao tvoj plašt skrletne boje.

17.02.2024. 23:14





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts