Thursday, February 15, 2024

Život u meni



Dotičem te, Kriste, Živote moj,

gdje poslužujem se životom svojim,

gdje sastavljam udaha mi zbroj,

gdje se gubim u promatranjima mojim.



Kad se budim, daješ mi u srce svijest,

kad počivam, ti si moja stalna tema;

kada odem, kad se vraćam sebe srest,

tada ti si dah moj sve dok mene nema.



I gdje uzimam svoj kruh i hranu,

i kad blagujem na miru i u radu,

nalazim te u tvom nebeskome stanu,

susrećem te u tvom nebeskome gradu.



Kad sam nesvjesna da živim, tada tebe znam,

tada život ima mene, osobnost moju i moj dah.

Kada slavim, kada radosti sa pticama dijelim,

ti me činiš sretnom, mada ja sam samo prah.



Kada dotičem i gledam velike daljine,

kad sam svjesna sebe i svoje slaboće,

tada znam da dotakla sam tvoje haljine,

da u meni život tebe ljubit hoće.

15.02.2024. 04:15


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts