Sunday, February 11, 2024

Sionski pašnjaci



Protjerane misli, snovi

i taj zarobljeni um

koji ulazi u prostor novi

što ga skriva od života šum,


sve će izići na sudu

povezano, u kompletu.

Pamet bistru, bolest ludu

otkrit će mi Bog u kolopletu


dana, događaja, naravi i djela.

Nastat će i duša druga, nova,

pregledna mi postojanja cijela,

jedna nit i osobina svaka slova.


Zato duša na slobodu hoće

jer su uvjeravanja na silu

i bez razbora od ljubavi mekoće,

gore nego zastoj srčanome bilu.


U tebi mi život, Kriste,

a u tvome dvoru i šatori stari.

Ruke, duša, nisu uvijek čiste,

al' ih puko ropstvo zauvijek pokvari.


Ljubav nije prisila i ugnjetavanje,

dovoljna je jedna opomena tvoja,

jedna riječ je dovoljno predavanje

jer si Bog i uzdanica moja.


Zarobljena duša tebe hvali,

Kralju Siona i svijeta kutka svaka.

Ti me slobodnu strovali

na te pašnjake gdje istina je laka.

11.02.2024. 05:21



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts