Friday, December 2, 2022

Pravednički boj

 


Ugodna toplina struji

poput elektriciteta

koji kao vjetar huji

tračnicama bijela svijeta.



U mom krvotoku tankom

uzburkano more teče;

cirkulacija se mjeri slamkom

što je uzavrela krvca peče



i toplinom doma moga,

ogrtačem što je tako vreo

kako mogu samo vatre Boga

koji me je ispred sebe djeo



da u molitvi mi se objavi

kao da je zasluga mi neka.

Bit će grubo na mekanoj travi,

brzo će poteći svega puka rijeka.



Neće vjerna ostaviti, niti napustiti

ni na ovoj južinastoj zimi;

pustinji će vode propustiti,

zagrijati nas na vjetrometini.



Opet znam da Bog jest moj,

moj Gospodin u tom ratu,

pobjednik za pravednički boj

da bi bilo jasno svakom svatu



da su Njegovi i vjetrovi, i pustinje,

i pravda, i Posljednji sud.

I primamit će i ovo naše inje

da se prinese na vatren sprud



poput vječne Zaručnice

koja spremna čeka slom

zloduha i one bludnice.

Čitav svijet će kliknuti „Shalom!”.

02.12.2022. 18:51





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts