Wednesday, December 21, 2022

Dlanovi nevine snage


 

Evo, nadilazim

što su mi dali,

Jaslama prilazim

gdje snovi su pali



o vječnome sudu

nad mojim jadom,

da proljeća budu,

da ne sanjam kradom.



Iz prošlosti stižem,

pa iz početka

sandale Ti dosižem

radi poretka.



Nije ni bitna

želja moja,

na rubu svitka

volja je Tvoja.



Pokaži još stazu

protiv zapreka

i svoju oazu

gdje izvire rijeka



koja pokrštava

i loše misli

moje poništava,

da grijesi bi prišli



do Tvojih dlanova

nevine snage,

do Tvojih planova

za vjerne i drage.



Sluga beskoristan

pomno Te sluša,

očekuje stan,

a pustinjska suša



prevladava često.

Činim premalo,

prazno mi mjesto

gdje srce je stalo.



Sve je to kušnja,

Bogu hvala,

teška i sušna

k'o prazna uvala.



Nauči me ovo,

pokaži mi sve,

nauči me ono,

ostvaruj mi sne;



to proći neće

u srcu mome,

u svijesti sreće,

u hramu Tvome.



Plod se vraća

iz prošlosti davne

i noć je kraća,

a staze mi ravne.



Ti si me, Kriste,

oslobodio sad,

u kosti iste

donio sklad.



Sačuvaj, zadrži

u tome me času,

dođi do srži

općemu spasu,



za Tobom hodim

kako znam,

i sve duše vodim

kao kroz san.



I nije raj

onome tko ljubi,

ali jadan je zmaj

kad se izgubi.

21.12.2022. 19:52



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts