Friday, December 30, 2022

Milosti puna

 


Znam da ćeš me braniti,

čekati me, moliti za mene

Sina svoga, Krista.

Nećeš nikad prestati me hraniti,

niti kada duša mi uvene,

poput svijeće koja sada blista



i odražava se na mom licu.

Nekada si bila dobar znak,

a sada si draga odvjetnica.

Prva ti mi dade rajsku skicu

što me vukla kao stari vlak,

a sad si mi glavna odrednica.



Kad su sumnje postojale teške,

nisi dopustila da se smetem

i u razum si se čvrsto pouzdala,

dobacivala si majčinske mi smiješke

kakvi često u toj ljubavi polete.

Ti si slatko moju dušu pronicala.



Marijo, o, Marijo, tihe vode si dubina

kojoj nema dna do Boga slavna;

utjeha si velika očeva i majki,

vječna ti si Djevica ljubljenoga Sina.

Tebe pamti, tebe zove duša zaboravna,

divnija si meni od bezbrojnih bajki.



Ali strašna, ogromna ti snaga

što je prosipaš po stazi poput cvijeća

gdje dječaci mogu trčati i bosi.

Tako ponizna i vjernicima blaga,

ti si u mom svijetu putokaz i sreća,

Duh te Sveti milostima rosi.

30.12.2022. 19:07



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts