Friday, December 9, 2022

Čovjek uskrsnuća


 

Dodaj stihove mi sada, Kriste,

dok se ljubavlju i pažnjom grijem

bistrim kapljicama Tvoje vode čiste

i dok pored svetoga Raspela bdijem.



Skloni s mene tu zemaljsku buku

dok mi rima dolazi bez reda

i u sjajnom nebeskome ruhu

vodi me da slušam riječi Ti od meda.



Odričem se i svih uvreda i zloće,

zlobne šutnje, svih aluzija i podsmijeha

jer Te moje srce pozdraviti hoće

kao da sam napustila sjeme grijeha.



Daj da ispjevam tu pjesmu tešku

da za Tvoju dušu operem si srce,

da odagnam u daljine svaku grešku,

da se oslobode misli i da se ne grče.



Da u Tebi, Bože, se odmorim

od sveg nespokojstva ovih dana

i da s Tobom kratko progovorim

jer znam da Ti moja duša nije strana.



Znaš do čega mi je ponajviše stalo

i za dom Te molim zadnjih dana;

nikada se nije tako dobro znalo

tako često žrtvovati silno blago Tvojih rana.



A sada se sjetih samo Tvoje ljubavi i boli,

i poželjeh s Tobom mirne razgovore

jer ja opet moram čuti koliko me voli

Čovjek uskrsnuća čije vatre meni gore.

09.12.2022. 05:38



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts