Monday, May 4, 2020

Uskrsnuće tuge







Nije mi važno,
nije mi značajno
raspoloženje tvoje,
ni brukanje snažno,
ni slavlje veličajno,
ni mračne boje.

Svejedno, isto će biti
što mi se omaklo ovaj dan,
sve isto kao i uvijek
jer Krist će me skriti,
načiniti od mene šator slan
da bude mi dobar lijek.

Nije mi važno što umire stih
i nadahnuće postaje tupost
od ona trena kada ti ode.
Još u meni odzvanja korak tih,
još pamtim bila je glupost
što sam poželjela lake slobode.

Kao da sam dijete što igru želi,
a nikoga nema njemu za druga,
svi su zabrinuti i tugu glume.
To dijete suze i osmijehe dijeli,
ali razloga ne može imati tuga,
bar ne za dugo poslije sume.

Istinom treba se razgovarati
pa tuga zaboli, ali i nestaje.
Poslije tuposti ove dolazi sjaj
u kojemu Bog htio je stvarati,
Utjeha kakva s mirom ne staje,
Uskrsnuće tuge što vodi u raj.
04.05.2020. 18:24

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts