Saturday, May 9, 2020

Postanak duša





Hvala Tebi, Kriste, za moj križ,

hvala Ti za sreću i sve muke

što ih zaboravu predati ne mogu.

Dao si mi sebe, to je Tvoja briž,

Tvoja odanost i pune ruke

da Ti mogu doći, svome Bogu.


Dijelio si sa mnom svoje boli,

svoje suze da Te bolje spoznam,

svoju radost da bi uzdigao mene

gdje i anđeo moj Tebe moli.

Pustio si mi polako da sve doznam

od onoga što su krile meni sjene.


Tebe žeđa ova duša sjetna,

Tvoje misli misliti da hoću,

Tvoje pute da po njima nađem

novi život u kojem ću biti sretna,

da ispuniš snove što ih vidim noću,

da na osjetljive staze zađem.


A nisam te dugo znala,

vapila sam kao žedna rose

da mi odaš tajnu nesreće i zla.

Tada zavjesa je meni spala,

sada anđeli Ti k Srcu nose

svaku novost što je ova duša zna.


Hvala Ti za darove sve, Kriste,

sve ih više ima i više se množe

da ne stignem pitati za život Tvoj

što ga dijeliš svima Duše čiste,

što ga daješ svima, dragi Bože,

da bi spasio za sebe narod svoj.


Daleka sam još od Tebe duša,

ja sam samo jedna tanka slika

preko koje Tvoj se plamen širi.

To je ljubav koju grešni kuša,

to je odjek Tvoje molitve i krika

koji dušu vjerom svu raspiri.


Bez Tvog Duha ne bih vjerovala,

ni bez Tvoje milosrdne snage

kojom anđela čuvara moga puniš

da bih blaženom životu žrtve dala,

da bih ljubila Ti riječi blage

što ih meni molitvom okruniš.


Bez ta križa što ga meni dade,

ne bih znala ništa, niti glase

koji putuju o veličanstvu Tvome.

Mora biti da me od pakla ukrade

kad i moje grijehe uze na se,

kad me zazva po imenu mome


što se križem samo mojim zove.

Po njemu sam jedina i osebujna,

dobivam oblike i crte si lica,

postajem Ti duša Tvoje zemlje nove.

Ti me pojiš kapljicama vina rujna

da mi križ moj bude prekretnica,


sladak izlazak na svjetlo dana

i od robovanja svijetu spas;

da ne budem neka masa blijeda

već da se formiram kao zora rana

pa da se zaljubim u sve nas

koji bez Tebe smo bili bijeda.


Sada dolazim u Tvoje vinograde,

mada kasno stigoh, poslije podne

kada mnogi već su zauzeli trijem

da bi vukli svoje križeve dok rade

na tom Trsu loze blagorodne

gdje Te i ja ponizno osluškujem.

2020/5/9. 21:46



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts